Thursday 29 December 2011

But PUMA menerajui carta Liga Juara-Juara

Hai semua, dh lama saya x meng"update" blog kerana kekangan waktu. Malam ni kita cerita tentang Liga Juara-Juara sekejap tetapi bukan pada aksi setiap pasukan tetapi berkaitan but bola. Apa kaitannya?? Saya terlintas membaca blog soccerbible.com tadi dan mendapat info dari blog ni sendiri bahawa pemain tajaan PUMA telah menerajui senarai empat tempat teratas penjaring terbanyak kejohanan setakat blog ini ditulis. Saya berasa sangat terkejut dan teruja kerana bukan sahaja saya peminat tegar jenama PUMA sendiri tetapi saya berasa puas kerana pemain-pemain ini sudah membuktikan bahawa PUMA sudah dapat menembusi dominasi jenama Nike dan Adidas sejak tahun-tahun sebelum ini.

Berikut adalah senarai empat penjaring terbanyak kejohanan:

1. Mario Gomez (Bayern Munich) 6 Gol
   

   
Penyerang berbisa kelab dari Jerman ini menggunakan but PUMA v1.11 dan sehingga tarikh blog ini ditulis, beliau menerajui senarai penjaring terbanyak Liga Juara-Juara Eropah. Satu rekod yang boleh dibanggakan!








No comments:

Post a Comment